tisdag 11 november 2008

Vill haaa!!!

Bilden är tagen från Tre Äpplen Högs blogg
Kolla vilka härliga bobuxtofflor de fått in på Tre Äpplen Hög. Dessa ligger mycket högt på Nellies önskelista just nu. De verkar ju helt supersköna...
Älskar bobux... Kanon kvalité så de håller formen hur länge som helst. Sitter kvar på foten hela tiden. Nelllie har redan bobuxtofflorna som syns på bilden under men dom är ju inte fodrade. Snart är dom nog för små oxå.
Bilden är tagen från HippoKids
Lämnade Nellie på dagis idag för första gången. Vi håller fortfarande på att skola in henne men eftersom jag inte är med och skolar in så var jag orolig över hur lämningen skulle gå för mig.
Så i morse kl 06.45 var vi på dagis och jag var livrädd. Hade inte sovit många timmar för jag låg och funderade över hur hon (och jag) skulle reagera.
Det gick superbra... Hon och Berit (fröken) stog i fönstret och vinkade efter att jag fått min hejdåpuss. Inte en tår eller något skrik. Inte en enda liten tår...
I morgon ska de fotograferas på dagis.Tror Nelllie ska ha sin lila Katvig tunika och Molo byxorna. Favvokombon just nu...

2 kommentarer:

Emmas idéer sa...

Hej gummseligumman.... Åå nellie är ju det sötaste... Jag köpte faktisk också nanoous törja till Hugo.. men det blev den gröna för det svarta var slut i storlekar... så himla fint.. idag ska vi dit för att testa en kid kid jacka/tröja myspys du vet... den omlott.... så jävla härlig...
Var det du som sa att den var dålig..??

Emmas idéer sa...

kik kid menar jag så klart