söndag 2 november 2008

Jobb i morgon

Nya outfiten...



Usch... I morgon är det dags att börja jobba igen efter höstlovet. Fortsätter med utvecklingssamtalen men har iaf bara hälften kvar. Man börjar se slutet o snart är det JULLOV.


Idag var vi o lekte på Charlies lekland med Hugo, Emma o Andreas. Det var skoj. Nellie hade sina nya Katvig o Molo kläder på sig så klart. Underbara skrutt!




När vi kom hem fick vi äntligen upp hyllan i Nellies rum så jag kunde sätta dit hennes bokstav. Satte även upp ett vykort från Mini A Ture som jag fick med när jag handlade Kik Kid suiten


Så här blev det...




Nu är det dags för Ensam mamma...








2 kommentarer:

annaslantliv sa...

Hallå! Gud vad kul att du har en egen blogg nu!!

Ja tydligen ska de ju lyssna till S de små liven, hur Per kan veta det ver jag inte för han är då aldrig påläst om något annars...

Vad kul med Stockholmresan, det är så härligt att komma iväg själv, det gör man för sällan.

Kram Anna

annaslantliv sa...

Jag igen! Jag har en utmaning till dig hos mig om du har lust.

Imrgon ska vi inventera... du vet ju hur kul det är. Men här slipper man räkna flera tusen tuggummipaket iallafall...

Kram Anna