lördag 1 november 2008

Äntligen hemma


Sådärja. Då var man hemma från en otroligt rolig sthlms resa. Herregud vad jag har garvat. Åkte på shoppingresa med Emma o bodde på 4-stjärnigt hotell på Östermalm (perfekt läge). Började med att stanna till i Barkarby men hittade bara Pop mockasiner för 70.- och en farsdagspresent till sambon. Lite besviken på utbudet på Pop...

Sprang på stan hela fredagen och mycket av shoppingen blev julkappar. Var in på SHOCK o kikade lite till Fanny. En i personalen var helt galen och stog med en nål instucken i armen. Aj som... Sen sprang vi vidare och kollade inredningsbutiker. Emma skulle shoppa ett överkast på Syster Lycklig men det fanns inte kvar. Tror Emma fällde en tår då...

Hittade denna goding från Kik kid första dagen.



På kvällen var vi ut o käkade på "Fridays" o fick in en gigantisk portion med kyckling. Avslutade med en mojito i baren. Smaskens! Efter mycket fniss o flams lyckades vi till slut slockna i den härliga hotellsängen. Det vill säga efter jag blivit urknuffad ur den!!! Ja,vi fick en dubbelsäng o Emma tyckte det var otroligt roligt att sätta fötterna i min rygg o trycka till så jag rasade ner...
Härlig shopping på lördagen...
Katvig klänningen är från tradera men Molobyxorna och Småfolksklänningen hittade jag i Sthlm.


Småfolkshooden och Nova Starhooden hittade vi på rean. 150.- för småfolk och 250.- för NS.



Var så sugen att prova allt på Nellie när jag kom hem men det var helt omöjligt. En 1,5 åring med egen vilja är inte att leka med. Det enda hon ville prova var småfolksklänningen men när jag då skulle fota henne så var det helt omöjligt istället. Phu! Denna bild var den bästa av säker en miljon stycken.



Inga kommentarer: