lördag 22 november 2008

Skogspromenad

Idag hade jag o Nellie en härlig dag med mormor (min mamma). Först var vi i skogen o snodde tallris till mammas balkong.





Nellie tultade runt i sin tjocka overall o hjälpte till. Så mysigt.
På eftermiddag shoppade vi julklappar o jag fick springa in på pop o köpa en julklänning till Nellie. Måste ju fota julkortet snart.

Det blev den här


Bilden är lånad från pops hemsida

Den var så söt på. Hon ville faktisk prova när vi kom hem. Kollade runt på alla mina shoppingsidor efter en julklänning av favoritmärkena men hittade ingen som passade. Är så glad att jag hittade den här.


Var även in på HM o köpte svarta lackskor oxå...

1 kommentar:

Det här är marias eget ställe. sa...

Den klänningen är ju såå jättesöt! Alva har lagt undan en lika fast i "vuxenmodell". Vilken sötis hon är Nellie, inte nå lik mamma...