fredag 7 november 2008

Äntligen fredag!

Skönt att veckan gick fort och att det blev fredag snabbt. Härligt med helg! Var in på Tre Äpplen Hög för första gången idag. Vilken härlig butik och tjejen som äger den var otroligt gullig och ville verkligen hjälpa till.
Hittade först inget jag ville ha i Nellies storlek men efter mycket letande och lite hjälp från Fanny hittade jag den här härliga outfiten från Nanoou... Om nån undrar över frisyren så är hon nybadad.



Det är en klänning och ett par härligt baggy byxor till. Syns bättre här men bildkvalitén är tyvärr usel.


Älskar dessa cirklar. Lite nostalgi över dem för Nellie hade en body med detta tryck i rosa när hon var en liten bebis.

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Du ör ju helt galen, som ska springa en mil! Jisses.
Hade du trott det för 10 år sedan...?
Jag är inte heller nå för jämställdhet. haha. Iallafall inte ibland. Därför har jag varit hemma 2 år med mina och skolat in dom själv. :-P

Jag hittare inget på tre äpplen, men jag försökte att låta bli, Ida har liksom lite för mycket redan... men de hade mycket fint.

Såg Nellie med Mormor på jobbet för någon vecka sedan. Sötis. Nellie alltså. ;-)

Kramar Anna