fredag 21 november 2008

Fredag igen.

Jösses vad veckorna går fort nu. Snart får man ju börja julpynta, koka kola och baka pepparkakor. Jag och Fanny gjorde egen deg till pepparkakorna en gång men det stog inget i receptet om hur många pepparkakor det skulle bli... Degen blev gigantisk och vi kavlade o bakade tills vi ville spy på pepparkakor!
Efter den gången skriker hon rätt ut när jag säger att vi ska julstöka... men det kan även bero på Peter Jöbacks julskiva som jag envisas med att spela så ofta jag kan från Advent till Jul.
Idag fick vi besök av Emma och hennes supersöta son Hugo som bara är två veckor yngre än Nellie. De är så gulliga ihop (Nellie och Hugo såklart). Snor varandras leksaker, smittar varandra med förkylningar och jagar varandra tills de kiknar av skratt.
De lekte lite i Nellies säng o jag fick lov att fota de små vilddjuren. Inte så lätt att få dem på samma bild tillsammans även om de var instängda i spjälsängen.





Söta va!?!