söndag 28 mars 2010

Magsjuka såklart...

Eftersom vi tydligen råkar ut för alla möjliga sjukdomar den här vintern så vore det väl konstigt om vi skulle ha klarat oss från magsjukan.

Nellie började, sen Pontus och Fideli och sist jag. Fanny skickade vi hem till hennes pappa och än så länge är hon frisk.

Snacka om att man blir utslagen av magsjuka. Tänkte ta med mig täcke och kudde till badrumsgolvet och övernatta där men Pontus kom som en räddande ängel och hjälpte mig till sängen.

I morgon blir det storstädning i kräkhuset.


Två nakensisar...
Innan vi blev magsjuka lärde sig Nellie att äta tacos ordentligt. Innan har hon endast ätit med makaroner men nu balanserade hon både köttfärs och gurka på nachos chips.

Tacobruden

Måste även visa upp en bild på mina muffins som jag gjorde till dopet. Ni kan nu kalla mig Leila...

Inga kommentarer: