tisdag 16 mars 2010

Ett stort steg i en litens liv

Nu har vi bytt ut liggvagnsdelen till sittvagnsdelen.

Orsaken var att Fideli vaknade när jag var ute på promenad och ville sitta upp och se sig omkring. Hon var inte nöjd med att ligga ner och jag var ända borta i Mats Knuts så det blev bråttom hem. Är verkligen trött i benen nu... bor ju på världens högsta berg.

På söndag är det dags för dop i Stora Tuna Kyrka och jag tror vi har koll på det mesta nu. Tårtorna är beställda, kakbak fixar mormor och farmor (tack snälla), dekorationen planerad och klänningen provad. Ska bli roligt med dop igen. Tredje och sista gången. Känns lite vemodigt... men rätt skönt ändå...
Försökte få till en fin bild på småtjejerna idag för att glädja farmor och mormor.
Det gick sådär tycker jag.






Trägen vinner!

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Din lilla skrutt har de goaste kinder jag någonsin skådat. Herregud man känner sig som 90 och vill bara nyyyyyyypa i dom. Hon är en liten godinh hela hon.
Det är så härligt att byta till sittdelen! Mina barn har blivit helt annorlunda av att få åka i den. Så nöjda med vagnen helt plötsligt. Så ser man barn på närmare året som nöjt sitter i sina liggvagnar. Man bara VA?!?!!? Själv har man spännt upp sina i sittvagn med sele och kuddar för att de ska ha en någorlunda okej ryggradsställning under vagnturen...

Barnen är friska än men jag vill iallafall åka på hotellweekend! :-))

Lycka till på dopet.

Kram
Anna