tisdag 23 mars 2010

Dop



Nu har vi haft dop för Fideli och det gick strålande.

Tjejorna och Prällen

Fanny och min lillasyster Hanna läste varsin dikt så alla att "tanterna" i släkten fick en tår i ögat. Nellie hällde i dopvatten och Fideli var på ett strålande humör.

Om jag ska klaga på något så blir det endast vädret. Snöstorm! Hade slitit med locktången i mitt hår tills jag såg ut som Maria Montazami men så fort jag klev utanför dörren var lockarna som bortblåsta. Förbaskade snö!
Hela familjen men bara halva Fanny...
Hur trevlig det än var så är det skönt att det är över.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar vad Fideli tänkte på när hon kollade in prällen!! =) vilken blick =) Ja vi har vårat dop kvar, ska ha det i början på maj...Vad fick hon för fler namn? ja tyckte det va jätte svårt att hitta på namn till Melwin... Hoppas allt e bra med er! kram Annelen

jane sa...

Här är allt bra... Hoppas ni oxå har det toppen. Hon heter Lisa Fideli Linnea. Namnen (utom fideli) är tagna från släkten. Hoppas ni får fint väder på dopet. Rätt stor chans för solsken i maj. Ha det bäst...