söndag 19 juli 2009

Tjejfest

Igår var jag på tjejfest hos Anna-Lena. Det var verkligen superroligt även om jag var hemma vid 22 igen eftersom jag är helt otroligt kvällstrött. Fick jättegod mat och vi garvade massor. Nästa år ska jag oxå dricka vin till maten och inte vatten...
Slänger in en bild på flodhästen. Nu är det bara 13 veckor kvar. Längtar som en tok.

Igår smet skruttan ut på altanen och satt sig och läste Klick. Hon möblerade själv med stolarna. Såg rätt roligt ut.

Jag och Nellie försökte oss på att hitta blåbär idag igen men vi hann väl vara ute i 10 minuter tills vi träffade på en stor orm. Då tyckte inte vi att det var så roligt längre så vi åkte hem med tomma hinkar än en gång. Nu tror jag att vi satsar på att åka hem till farmor och farfar istället och plocka hallon när dom är mogna. Hallonsylt är ju oxå gott.

Inga kommentarer: