torsdag 2 juli 2009

Sommardagar

Vilka härliga sommar dagar vi har. Det här vädret passar mig och min växande mage perfekt, bara att slänga på sig en rymlig klänning som inte sitter åt någonstans. Det värsta jag vet är när kläderna korvar sig och sitter illa.

Nellie är oxå förtjust i det här vädret och hon älskar att bada. Hon är som en fisk i vattnet.



Hon har lagt till med en konstig min varje gång jag ska knäppa kort på henne så nu ser hon ut så här på alla foton. Knasbruden!

Nu ska vi åka och bada igen. Det är inte mycket annat man orkar göra i värmen nu.

Ha det bra i solen...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara säga att jag ramlade in på Din ljuvling till blogg!!

Agneta från Österlen

annaslantliv sa...

Hej där, det var länge sen. Nu längtar man redan tillbaka till de härliga sommar dagarna som nyss var och är redan trött på regnet... knasigt, det är ju ganska skönt egentligen, en kort stund iallfall. Man behöver ju städa lite!

Kram Anna