fredag 17 juli 2009

Grattis på födelsedagen

Idag fyller Pontus 35 år. Han ska få ett apstort Callaway paraply av oss. Vet att det antagligen inte låter så himla roligt om man inte är golfspelare men är man det så vet man att det är otroligt nödvändigt. Iaf den här sommaren...
Det är verkligen lyxigt att få vara ledig hela sommaren. Jag blev ju varslad i februari men nu har jag fått en tjänst på samma skola men i år 7-9 istället så jag ska börja jobba 10 augusti.
Min chef sa att jag antagligen blir varslad i februari igen då men det känns superskönt att ha tjänsten kvar under tiden jag är mammaledig. Som lärare kan man gå på jobb under loven och då spar jag ju massa dagar.

Igår kväll var det full fart i trädgården. Nellie skulle köra över Fanny med motorklipparen och Fanny sprang och var jätterädd.

Busungar!

Norrströmskinder? =)

I morse när Nellie som vanligt kollade på Pippi så satt hon så här. Ville bara visa frissan hon har varje morgon som vi måste reda ut med balsamspray. Det är inget dåligt trassel hon ligger inne med...

Inga kommentarer: