fredag 4 september 2009

Sjuk o nätshopping

Nu är det tredje dagen jag tillbringar i soffan. Börjar få liggsår. Urtråkigt... Piggar upp mig med lite levande ljus och varm choklad.
Har iaf roat mig lite med att nätshoppa. Nellie behövde en ny Ida T mössa och lite strumps. Fideli fick en Molosuit och strumps hon oxå. Skulle nu tjejen i magen mot förmodan vara en kille så blir det mycket rött, rosa och blommigt de första månaderna på honom... =)
Även om jag varit hemma från jobbet några dagar ska det bli mycket skönt med helg. Pontus har jobbat en miljon helger i rad och nu är vi äntligen lediga tillsammans.
Ha en härlig fredag!

2 kommentarer:

Emmas idéer sa...

Mys mys fast du är sjuk då. Krya på dig gumman.

jag shoppade två molotröjor till hugo igår. en dukati motorcyklar och en knit i blååt och vitt... moloexperten vet säkert vilks jsg menar!

Puss kram

annaslantliv sa...

Vad jobbigt med förkylning. Man måste tydligen ringa till förlossningen och rådgöra innan man åker in om man det minsta förkyld. som att man inte har nog ändå?!? Utan att bekymmra sig över det med. Hoppas du får göra ditt innnan den värsta vågen kommer. Vi har flera på jobbet som har varit görsjuka. Men de får inte komma in och testa sig ens. Vissa har varit hemma i 3 veckor. Jag tvättar ihjäl mig typ. Kunder som hostar och rosslar och ja... det är inte lätt.


Kul att se dina småsyskon! De har blivit stora!
Härligt med en så stor familj med så spridda åldrar på alla.

Hoppas du fått njuta lite av den fina höstdagen som varit.

Kram Anna