tisdag 8 september 2009

Nytt rum

Äntligen har vi kört igång med rumbytena.

Fanny får flytta ner och vi flyttar upp. Har två sovrum och ett allrum uppe där småbarnen ska få varsit rum och vi gör om allrummet till vårat sovrum. Nere finns oxå två sovrum så Fanny får det stora och det lilla blir ett lekrum.

Känns som om det kommer att bli jättebra bara allt blir färdigt.

Just nu håller mamma på och tapetserar i Nellies sovrum. Det blev varken randigt eller fjärilar. Det blev en himmel. Blå med moln... Ska bli så spännande och få se när hon är klar.

Bildkvalitén är usel men jag hoppas ni ser ändå.

Det är ju verkligen frustrerande att jag varken kan bära eller orkar pyssla så mycket nu när vi väl satt igång. Hostar och fräser fortfarande så fort jag blir det minsta anfådd.
Men nu klassar jag mig som frisk iaf och i morgon går jag till jobbet. Ska blir så skönt att slippa ligga på soffan.

1 kommentar:

Emmas idéer sa...

Kommer bli toppenfint... Saknar dig... måste ses snart!