lördag 19 september 2009

Gymnastikdräkt

Idag är det dags för barngymnastik igen. Eftersom all min tid just nu går åt till att jobba, äta och sova så finns inte så mycket tid kvar till bloggningen men jag ska försöka skärpa mig.

Nellie har fått en ny gymnastikdräkt som hon bara älskar. Stod framför spegeln och kråmade sig en bra stund när hon fick på sig den

Vem kommer inte ihåg sin första gymnastikdräkt...

Bilderna är tagna i Nellies nya sovrum men det ekar fortfarande tomt då vi inte har köpt några möbler än. Vet inte riktigt hur vi ska ha det... Är supernöjd med tapeten iaf. Tack mamma...
Ska köpa några wallies i form av fjärilar och sätta upp bara.

Ska få en gammal skolbänk av min morbror men den ska hämtas i Västerås och det finns ju aldrig någon tid att åka dit.

Nu ska jag ge mig ut i trädgården och rensa upp bland gamla bortglömda blommor innan delar av familjen kommer hem från gymnastiken.
Ha det toppen i helgen...

Inga kommentarer: