torsdag 6 augusti 2009

En vecka kvar!

Nu är det bara en vecka kvar tills jag ska börja jobba. För er som följt min blogg så blev jag ju varslad i februari men det kom upp en tjänst i år 7-9 som jag fick. Men eftersom jag ska gå hem i början på oktober så börjar min vikarie också 12 aug och jag ska vara någon sorts assistent åt en kille i sjuan istället. Det var vad jag fick veta i våras iaf. Så på onsdag ringer väckarklockan 05.50 igen.

En liten bild på skruttan bara för att jag längtar efter henne

Nellie har sovit hos farmor och farfar inatt då jag spelade golf och Pontus jobbade kväll. Skulle ju passa på att sova så himla mycket men varken jag eller Pontus kunde sova... Somnade framåt småtimmarna och vaknade kl 8.00. Typiskt!

Idag blir det massor med kaffe och en sväng till badet för att hålla sig vaken.

Inga kommentarer: