lördag 15 augusti 2009

Äntligen lördagsgodis

Idag var vi äntligen till Säterdalen. Sist vi försökte var det stängt pga översvämmning men idag var det öppet. Tyvärr så var fäboden stängd så vi fick titta på djuren på avstånd.


Nellie showade på scenen såklart.


Det blev mycket lek och det var tur att mormor var med eftersom jag inte tror att jag hade fixat rutchkanorna med den här kroppen nu.


Vi hann även med lite shopping på "mig & Alice". Har inte varit där förut men det finns massor med fint märkte jag. Ville köpa en mailegkanin till Nellie men hon valde "Bamsen" istället. Lotta är ju favoriten just nu.

På kvällen hade tjejerna i familjen mys med Pizza och lördagsgodis. Pontus jobbar så det blev en riktig tjejkväll. Iaf en liten stund tills lillskruttan somnade och storskruttan försvann upp till övervåningen och msn.
TREVLIG HELG!

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Jag vill oxå köpa en kanin men se det är inte intressant. Jag visar dom varje gång men Ida bara springer vidare. Så det är nog helt bortkastat, inte är de ju billiga heller så egentligen är det väl bra...
Vi var till Säter i onsdags men det blir nog inge mer iår, nu känns det att det är höst. Hu.

Kram Anna