söndag 30 augusti 2009

Barnvakterna

I helgen har mina småsyskon Hanna och Hampus sovit hos oss. Nellie avgudar dom och har haft superskoj. Vi var iväg till leklandet och röjde några timmar. Tur att Hanna och Hampus var med så jag slapp hoppa i varenda hoppborg. När vi kom hem slappade dom i soffan en stund med varsin godispåse. Nellie lyckades dra i sig en hel bilpåse när jag tittade bort. Godisråtta!

Sötingar!


På kvällen hade vi gårdsfest med knytis. Dukade upp med långbord och det var verkligen lyckat. Tyvärr orkarde jag inte hålla ut så länge så när Nellie ville sova ville jag det oxå. Eftersom Pontus är på golfresa (är ruskigt avundsjuk) tors-sön så är jag extra trött och det kändes verkligen på lördagskvällen.

Även Fanny har övergivit mig den här helgen. Hon och Clara är på festival någonstans utanför Norrköping. Tur att man är gravid och gristrött annars hade jag aldrig kunnat sova innan hon kommit hem igen.

Skönt med söndag för idag kommer dom iaf hem...

Inga kommentarer: