lördag 14 november 2009

Snö

Äntligen lite snö.
Vi var ute och kastade snöboll och en försökte göra en snölykta idag. Snölyktan blev sådär. Men den lyste en stund iaf... sen började det regna...

Fideli och jag tog en promenad i det härliga snövädret oxå. Vi gick runt i Skräddarbacken och för er som inte vet vad Skräddarbacken är så kan jag upplysa om att det är ett bostadsområde med bara uppförsbackar.



När jag tömde kameran hittade jag den här bilden:

Tre trötta brudar...
Saknar verkligen att få sova ostört i mer än 2 timmar åt gången.

2 kommentarer:

Emmas idéer sa...

Ååå vilken mysig bild.. puss

annaslantliv sa...

Jag har varit så dålig på att vara runt på andras bloggar den senaste tiden... Hon är verkligen en liten goding din lilla prinsessa. Mysigt med en bebis!
Ja läcker gör den oxå, den himla kranen... dumt köp.

Hoppas ni får en mysig helg i slasket...

Kram