fredag 20 november 2009

Förkväll

Eftersom jag just nu tillbringar mycket tid i soffan då jag ammar ungefär hela tiden så blir det mycket slötittning på tv.

Har snöat in på "Projekt Runway" som går på samma tider som Fideli äter.

Hon käkar även mellan 17-18 o då är det inte mycket annat att kolla på än "Förkväll"... men ursäkta mig. Vad är det för fel på dessa programledare? De tittar i sina papper mest hela tiden och har absolut inget flyt i sina intervjuer.

För att inte prata om kocken som lagar mat i programmet. Jag får rent kli av honom. Han säger inte en mening utan att staka sig. Jösses!

Som ni märker så har jag inte mycket att pyssla med på dagarna och är nog rätt understimulerad eftersom jag stör mig så mycket på detta. Men ska man vara programledare så kanske man ska kunna annat än att dansa rumba och vinna miss universum nån gång på 80-talet...

Inga kommentarer: