söndag 20 mars 2011

Underbart väder

Eftersom "Solsidan" har den längsta reklamen någonsin så hinner jag säkert blogga lite nu.

Igår var min vän Emma med familj här och åt lite mat. Då fick jag en snabbkurs i hur min nya kamera fungerar. Det var behövligt. Finns det nån som orkar läsa hela instruktionsboken till en systemkamera...?

Fick ett fång helt underbara tulpaner av familjen Hantzman som nu står och förgyller vårt smutsiga köksfönster.

Idag tog vi vara på det fina vädret och åkte till plättbacken för seriös pulkaåkning och korvgrillning. Hade en helt underbar dag. Det är sådana här dagar man kommer ihåg hela livet.





Fideli är inte helt överförtjust i pulkaåkning, hon tycker det är lite läskigt. Däremot är hon överförtjust i mat och åt mest hela tiden. Här har hon lagt beslag på kakburken.

Jag hann lätt blogga klart.

Det är fortfarande reklam...

Inga kommentarer: