fredag 11 mars 2011

Ny familjemedlem

Fannys pappa med familj har pratat om att skaffa katt o var lite sugna på en Devon Rex. Den katten ser nästan ut som våra och jag blev lite nyfiken och letade på nätet efter katt som kunde passa dem. Råkade kika runt lite på Cornish Rex katterna oxå och hittade då vår nya familjemedlem...







Efter lite övertalning gick Pontus med på att köpa en tredje katt. Fick hämta Zlatan (ja... Pontus hade som krav att han skulle heta Zlatan) i mitten på Januari och sen dess har han bott hos oss.

Det tog lite tid innan de andra katterna accepterade honom men nu sover de alla tre i min säng. Frågan är ju bara var jag ska sova för nu är det ruskigt trångt i min säng...

Ha en mysig fredag alla...

Själv tänkte jag sova till "På spåret" ikväll för Fideli har varit vaken alldeles för mycket i natt...

Inga kommentarer: