fredag 4 december 2009

Julpyssel

Tänkte pyssla lite och hade köpt fina julljus som jag ville ha lite grönmossa runt. Tog med mig Nellie och vi gav oss ut i de djupa skogarna i Skräddarbacken när vi gick hem från dagis häromdagen.

Vad jag hade glömt var att det äntligen blivit minusgrader och att mossa blir stenhård i sånt väder. Såklart kom vi hem utan mossa eftersom det inte ens gick att sparka loss den från backen. Som tur är kan man ju köpa allting på kupolen och 15.- för lite grönmossa får man ju kosta på sig...

Till slut blev ljusstakarna iaf färdiga...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jane!! vilken fin blogg du har :) Jag skulle aldrig känna igen Fanny om ja träffade henne men det var ju en massa år sen ja såg henne ;)läste att du typ satt å ammade jämt,den här gången tog inte min bäbis bröstet eftersom ja blev sjuk efter förlossningen, så nu pumpar ja ur å ger på flaska å ja måste säga att det e så skönt då kan gubben gå upp på natten å ge :)ha de så bra, vore kul att ses...kramizar Annelen