fredag 17 april 2009

Nya saker

Satt och kikade lite på blocket vilket jag verkligen inte gör ofta och såg satt Norrgården hade jättefina kistor. Åkte ner igår eftersom jag har PÅSKLOV och lite tid över för seriös shopping.

De hade gömt kistorna i ett rum bakom och det fanns bara en kvar. Tur att det var precis den storleken som jag ville ha. Fram med Volvokombin och in med kistan.

Blev så himla nöjd. Den passade perfekt till våra soffor. Har haft ett alldeles för stort soffbord innan men nu blev det mycket bättre.

Hittade nya lyktor oxå på "Romatik & Lavendel". Fick lite hjälp med att hitta lyktor som är Nelliesäkra.
Hur söt är egentligen hunden som bor där? Jag blir helt kär.



Åh vad jag hoppas på mer vårvärme nu. När det var varmt kunde Nellie äntligen använda sin underbara Småfolks huvtröja med äpplen på. Den har vi väntat på sen jag och Emma var till Sthlm på shoppingtur i november.

Idag bär det av till marknaden för att bli ruinerad på karuseller och ballonger.
Det var längesen jag var där eftersom Fanny inte vill gå med morsan på marknad längre...

1 kommentar:

Emmas idéer sa...

Egentligen betyder ju det tt ni väntat fööör länge och det nu är Hugos tur tt ha den... dummaste du!!

Föressten... strumpan var knonfin...

Som jag sa sist... trorsor det får du inte köpa utan att fråga först... då jävlar blir jag sur... =O)

Puss puss