söndag 15 mars 2009

Utekväll!

Ujj vad länge sen jag skrev nu. Sorry!

I fredags var det dags för en utekväll på S2 tillsammans med min dotter och hennes två kompisar. Hade tänkt att jag skulle gå in med dem och sedan åka hem och lägga mig och sova innan det var dags att hämta tjejerna vid 02.

Det funkade ju självklart inte... Eftersom de är minderåriga och vi var inne på nåder så hade ju jag ansvar för dem, så de inte råkade springa förbi baren och köpa annat än läsk bla. Tyvärr var det även samma vakter som när jag jobbade på Bolanche och dem känner man ju rätt så bra så det var ju lönlöst att försöka smyga ut...

Coola killar man tillbringade fredagskvällen med va...?

Så det var bara att gilla läget och hålla för öronen i 4 timmar... men vad gör man inte för sina barn? Eftersom Jessica inte hade barnvakt så var jag ju lämnad ensam med detta öde trodde jag.... men då dök två räddande änglar upp.

Emma och Andreas!

Vilken lycka. De höll mig sällskap fram till 01 och utan dem hade jag inte överlevt.
Tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha tack mamma! :)