tisdag 3 mars 2009

Rocktema

Vi fortsätter väl på rocktemat idag oxå då. Eftersom min stora skrutta inte är 18 år än (fyller i oktober) så måste hon se sina favvo band på ställen där det inte är 18-års gräns.




Detta innebär att hon ibland måste åka iväg för att gå på konsert. Tyvärr sover jag som en kratta då och är otroligt orolig.




Ett av banden hon vill se nu heter "Vains of Jenna" (tror jag) och de spelar närmast i Västerås. De spelar även på S2 men där är det som sagt 18-års gräns.




Nu har jag då som alternativ att antingen skicka iväg henne till Västerås och vara orolig som en tok eller hänga på till S2 och låta henne komma in i målsmans sällskap.





Självklart följer jag med till S2.


Måste bara skaffa mig de mest effektiva öronproppar jag kan hitta + att jag ska ta Nellies hörselskydd över.




Måste självklart ha Jessica med mig eftersom jag inte fick stå längst framme vid scenen tillsammans med Fanny och hennes kompis Clara. Vill ju inte sitta själv i ett hörn.




Fler som vill haka på? Bara att höra av sig...
Anna?


1 kommentar:

Emmas idéer sa...

Du är den häfftigaste jag vet!!!!