söndag 13 juni 2010

Sjung om studentens lyckliga dar...

Nu har hon äntligen tagit studenten.

Efter champangefrukost och betygsutdelning promenerade studenterna till Soltorgsparken och den förväntansfulla släkten.
Det var så otroligt roligt att se henne när hon kom och mitt mammahjärta var fyllt av stolthet. Fannys var så himla vacker och hennes betyg var toppenbra med många MVG.
Jag grät som ett barn när jag fick krama henne för jag är så lycklig och stolt över att få vara hennes mamma...

Hennes pojkvän tog även han studenten denna dag och de är så fina tillsammans.
Det går bra för min äldsta dotter nu... otroligt bra betyg, underbar pojkvän och har även fixat sig ett sommarjobb. Hon är värd all lycka i världen. Känner ett lugn i magen när jag tänker på henne och hennes framtid.

Polarna...

Efter stort kalas hos Fannys pappa drog hon iväg på fest med klassen och fortsatte firandet...


PS: Ni som har DD kan ha sett henne i lördagens tidning där hon var med på en stor färgbild i mittuppslaget...

Inga kommentarer: