tisdag 1 juni 2010

Äppelblom

Som ni kanske kommer ihåg så beskar jag mitt äppelträd i våras för det har inte burit frukt på två år...

...men nu jädrans blommar det i trädet...
Ni kan nu kalla mig för Bosse Rappne!

Det är tur att småtjejorna håller mig sysselsatt här hemma på dagarna för den här veckan vill jag ska gå snabbt. Fanny har åkt till Aya Napa på studentresa och jag är superorolig för henne.

Ja jag har varit på Aya Napa och vet precis hur det är där... Hur kunde det gå så fort? Hon var ju nyss en liten flicka.... o hur kan jag ha en dotter som fyller 19 år när jag bara är 22?
Vill bara att hon ska komma hem NU!

Tänk att dessa två små söta flickor ska växa upp och en dag åka iväg på studentresa. Det känns helt overkligt...

1 kommentar:

Heidi sa...

Men va söta de är! Har numera hittat hit. Tack för idag. Det var mycket trevligt. Vi måste ta och pricka in den där grillningen också.