måndag 8 juni 2009

Golfproffs

Det känns skönt att äntligen veta vad jag ska göra sen när jag blir arbetslös.

Efter att jag och Britt spelat Volvo Masters tävling i golf i söndags och nästan vann så kom jag på det. Jag ska ju bli golfproffs. Bara åka runt och vinna massa tävlingar som ger äckligt med pengar.

Nu vann vi ju inte den här tävlingen men vi hade iaf 37 poäng och vinnaren hade 38. Det som är synd är att vi trots dessa toppenpoäng bara kom fyra... men vi vann en snygg Orrefors skål iaf.

Passar ganska bra på hyllan i vardagsrummet va?

Pontus spelade samma tävling förra året men jag ser inga fler skålar på hyllan... Gör ni?

I botten på denna oootroligt snygga och värdefulla skål finns beviset på att jag var himla nära att vinna allt ihop. Skulle ha satt den där putten bara...

Tur ändå kanske att vi inte vann eftersom vinsten var att spela regionstävling i Sala och så småningom kanske få spela i Spanien. Snyggt att komma höggravid och tro att man ska vinna någonting annat än en bebis.

Ha en härlig vecka/

Golfproffset


Inga kommentarer: