torsdag 1 januari 2009

Göteborg i morrn

I morrn åker jag och min kompis till Göteborg med våra stora döttrar. Vi ska på "Förnuft och känsla" på stadsteatern och även försöka hinna med lite shopping. Det ska bli så himla mysigt.
Längtar nog lika mycket efter hotellfrukosten som teaterföreställningen.
Tänk er... frukost i lugn och ro... Nåja...
Kanske en något morgonsur tonåring kan störa idyllen lite men det går iaf att ignorera. Värre med en 19 månaders tjej som ropar mamma, mamma, mamma, mamma.. i oändlighet...
Idag hade spöket på sig sina nya kläder och jag bara måste visa några bilder på henne. Gud vad jag kommer sakna henne när jag är i Göteborg. Phu!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Det är jätte roligt att kunna se här på bloggen hur ni har det.
Hoppas nu "stora" tjejer har det toppen i Gtb! Kram Åza