fredag 26 februari 2010

Humörsvängningar

Det är inte bara Fideli som växer och blir större. Nellie börjar närma sig 3 år och hon är verkligen härlig. Hon pratar massor, har slutat med både napp och blöja och hon har ett humör som Doktor Jekyll/ Mr Hyde...



Ena sekunden är vi fruktansvärt osams om att hon ska klä på sig medans vi nästa sekund är världens bästisar och hon säger att hon älskar mig.


Det gäller att man hänger med i svängarna...


Som alla andra är jag himla trött på vintern och all snö men jag tror att mina katter har det värst. Eftersom de har så lite päls kan de inte gå ut när det är kallt men varje dag måste vi öppna ytterdörren så att de får se att vintern är kvar. Ibland tassar de ut men springer snabbt in och lägger sig på badrumsgolvet (golvvärme). Smilla brukar variera sig genom att lägga sig på elementet i köket.




Trevlig Helg!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hejhej

Tänkte säga hej å lämna ett spår när jag är in här å läser. Snart dags för dej å mej å slå våra kloka huvuden i hop nu å planera nått riktigt skoj för Emma å Andreas. :) Och en spännande Möhippa åt Emma.. :) Du kan väl maila mej så vi kan byta telefonnr å sånt :) (maartha@swipnet.se)
Föresten har du varit värd förut på nått bröllop?

Kram Marit