måndag 27 oktober 2008





Första gången...


Jaha...Min första blogg. Jösses, känns lite skrämmande. Nåja, det blir nog bra.


Kommer antagligen att skriva en del om min familj = en härlig sambo , två döttrar ( en på 17 år och en på 1.5 år) Fanny och Nellie och våra två härliga cornish rexkatter, Smilla och Spike.


Lägger till en bild på mina härliga tjejer. En stor och en liten... Nellie har förresten en klänning från HJORT och leggings från Katvig. Tyvärr får jag inte klä på den stora tjejen längre

Det kan även hända att jag skriver lite om mitt galna intresse "danska barnkläder" oxå... Fick veta i förra veckan att det ska öppnas en butik med mina favvomärken i Borlänge. ÄNTLIGEN! Lyckan är gjord!


Ska även åka till Sthlm på fredag för att storshoppa...



































Inga kommentarer: